Мета | Результат |
---|---|
Залучення нових клієнтів | Досягнення потенційних клієнтів, які можуть не знати про продукт або послугу |
Збільшення продажів | Спонукання цільової аудиторії до купівлі товарів або послуг |
Підвищення брендової відомості | Підвищення рівня обізнаності про бренд серед цільової аудиторії. |
Збір даних про користувачів | Збір інформації про поведінку, переваги і реакції користувачів для оптимізації майбутніх кампаній |
Підвищення лояльності клієнтів | Стимулювання повторних покупок та підтримка стійкого інтересу до бренду серед існуючих клієнтів |
Продажу запасів | Швидке збуття товарів, що залишились у великій кількості або тих, що застарівають. |
Просування нових продуктів | Введення на ринок нових товарів чи послуг і створення інтересу до них |
Залучення трафіку на веб-сайт | Збільшення кількості відвідувачів веб-сайту для підвищення продажів чи підвищення обізнаності про бренд |
Розширення географії продажів | Вихід на нові ринки або збільшення присутності в уже існуючих географічних регіонах |
Збільшення взаємодії | Залучення аудиторії до активної взаємодії з брендом через соціальні мережі, вебсайти тощо |
Таргетована реклама є ефективним засобом просування в соціальних мережах та пошуковиках. Її головна характеристика – прицільна спрямованість на користувачів з конкретними інтересами та потребами, релевантними бренду або продукту, що просувається. Основа таргетованої реклами полягає в аналізі даних, який дозволяє налаштовувати рекламу для конкретних груп споживачів.
Важливо дотримання послідовності наступних етапів: вибрати мету та визначити сегмент своєї цільової групи споживачів; створити оголошення та рекламний контент, встановити тип таргету (локальний, за інтересами, тематичний та інші), вказати майданчики для рекламних показів, визначити бюджет та контролювати результати, аналізувати ефективність, бути готовим до перегляду чи оновлення плану кампанії.
Різновиди таргетованої реклами: за часом, соціально-демографічна, географічна, локальна, за інтересами. Таргетована реклама адаптується до потреб споживачів і може розміщуватися на різних платформах, включаючи соцмережі, форуми та блоги.Такий підхід – це забезпечення високої видимості рекламних оголошень та максимальної продуктивності кампанії.
Під час формування ціни на таргетовану рекламу враховуються: тематика та період тривалості кампанії, вибір регіону та часу показів та рівень конкуренції.